Fed viral kampagne? – this ain’t it

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri har lavet et koncept, som hedder Mums – hvad skulle det være? Kampagnens formål er ifølge deres kampagnesite:

“Fødevareminister Henrik Høegh vil gøre det nemmere for danskerne at finde sund og velsmagende hurtig-mad. Men for at kunne det, vil han have dig i tale. Han vil kende dine ønsker, tanker og krav til dagens og fremtidens hurtig-mad, og opfordrer derfor dig til at komme med dine bud, forslag og ideer til, hvordan fremtidens hurtig-mad i Danmark kan blive sundere, lækrere og nemmere.
Kampagnen “Mums – hvad skulle det være?” er med til at rejse debat om emnet og giver dig som forbruger mulighed for at sætte dit fingeraftryk på fremtidens hurtig-mad.”

Der er lavet videoer til konceptet, som garanteret skulle blive en viral succes. Desværre er de så tåkrummende dårlige, at de helt fjerner fokus fra konceptet.

Denne kampagne er ellers lavet af Haus Copenhagen, bybird og Kadaver, som stod bag bedre bustur kampagnen, som var en stor succes.

Det er ikke tilfældet med denne kampagne!

Skrevet af Henrik Christiansen

Henrik er partner i Skywalkr, som er et dansk WordPress webhotel. Vi leverer lynhurtig WordPress hosting og dansk support til gode priser.

Leave a Reply