Promotion af True Blood

I 2009 kunne man finde følgende opslag i New Zealand:

I Danmark blev der også gjort reklame for serien i starten af 2010. Her kørte 2 ligvogne rundt med en reklame på toppen og røde, gennemsigtige gardiner samt diskokugler. De to rustvogne kørte så rundt i de københavnske gader mens de spillede høj musik.

I forbindelse med serien blev der også hængt 600 boligannoncer op, fra en vampyr i diverse supermarkedet og på kollegier.

Annoncen lød bl.a.: “Du får ingen støjgener, da jeg sover det meste af dagen og er ude om natten. Jeg hverken ryger eller spiser hvidløg.” Derudover foretrak vampyren også, at boligen var uden vinduer.

I stedet for telefonnumre i bunden var der så links til True Blood på Zulus hjemmeside.

wordbooker_options:
yourls_shorturl:
http://is.gd/hEN0s
yourls_tweeted:
1
bitcointips_address:
1BE2fYQeLB1cpQPrjHsta1cKpmuvNi6cEf

1 Comment

  1. Pingback: Er afhuggede menneskearme relevante i din markedsføring? | Guerilla Marketing

Skriv et svar