Skil dig ud fra mængden

Her er en sjov lille reklame i Information. Den fanger straks øjet, da det ser ud som om avisen er brugt ved første øjekast. Det viser sig dog hurtigt at være en reklame for avisen.

Reklamens budskabet er klart: Få dit eget abonnement og du vil slippe for andres fedtede aftryk på avisen.

Det er en humoristisk og anderledes måde at lave en reklame. Den er tilpasset til mediet (en avis i dette tilfælde) og skiller sig nok ud til at fange læserens øje.

 

Tryk på billedet for at se det i en stor udgave

wordbooker_options:
a:8:{s:18:"wordbook_noncename";s:10:"6419d0cfbe";s:18:"wordbook_page_post";s:15:"144851228876399";s:18:"wordbook_orandpage";s:1:"1";s:23:"wordbook_default_author";s:1:"1";s:23:"wordbook_extract_length";s:3:"256";s:19:"wordbook_actionlink";s:3:"300";s:18:"wordbook_attribute";s:15:"Nyt blogindlæg";s:29:"wordbooker_status_update_text";s:35:": New blog post : %title% - %link%";}
yourls_shorturl:
http://is.gd/Qb35bM
yourls_tweeted:
1
bitcointips_address:
1Fx5Z6QDoGyuMQFYhEYzL52yhY8q2BLLxa

3 Comments

  1. Pingback: Er du træt af kaffepletter i avisen? | Guerilla Marketing

Skriv et svar