Traditionel platform med et twist

Så er vi tilbage efter en sommerpause. Ventetiden er dog ikke kun gået med ferie, men mere om det senere!

Dagens indlæg handler om Belgien, hvor man kunne vinde fodboldbilletter i forbindelse med sæsonstarten.

I stedet for at bruge traditionelle bannerreklamer på gader og stræder, faldt valget på en lidt mere utraditionel form. 16 kæmpestore fodboldtrøjer blev placeret på forskellige displays rundt om i landet. Reglerne var simple. Dem der tog en trøje, fik 5 billetter til et holds kampe, efter eget valg. Ikke dårligt! Der er tydeligvis mange undrende blikke, som det ses i videoen. En masse grobund for snak og en sjov og utraditionel måde, at markedsføre sig på.

Kampagnen blev lavet for Telenet, som har rettigheder til at vise kampene live.

Hvad er sommerpausen gået med?

I vores firma, Beruf, er sommeren gået med at få lavet en ny hjemmeside. Den er netop røget på nettet og du kan se den her! I den forbindelse har vi også taget fat på vores nyhedsbrev, som vi i fremtiden vil bruge mere tid på. I Beruf laver vi online markedsføring, herunder Google Ads, Youtube annoncering og Google Display. Du tilmelde dig her –  så får du samtidig PDF’en 5 måder du kan måle og øge din online succes.

bitcointips_address:
1DBeJ3fqxs4iS8xo1LRhtaRv38dsPWmfQr

Skriv et svar