Niveas virale stresstest

Creme-koncernen Nivea lancerede for nyligt en ny deodorant, som (ifølge dem selv) er ekstra god til at holde sveden tilbage i stressede situationer. Denne egenskab ønskede Nivea at kommunikere på en underholdende og opsigtsvækkende måde, hvilket fødte idéen til dagens særdeles veludførte video.

I en tysk lufthavn kunne intetanende (og muligvis godtroende) ofre pludseligt se sig selv sat i centrum som eftersøgte forbrydere på både TV-skærme og i aviser. Deres reaktioner er – med et godt dansk ord – priceless:

Stressniveauet står nærmest malet i ofrenes øjne og hele stuntet er så veludført, at man kan blive helt i tvivl om, hvorvidt reaktionerne er ægte.

Denne video går bag om forberedelserne og viser hvordan det foregik bag kameraerne (slå evt. undertekster til, hvis du ikke er stærk i tysk):

Dagens bonus-nivea-pro-tip: Er du nogensinde i tvivl om, hvordan man staver til ordet “niveau”? Ikke længere ;-)

bitcointips_address:
14AdAiVd1K5SzD9tmbo7vQaP37goCJBPVJ

Skriv et svar