Her er et fint dansk eksempel på at markedsføring kan være mange ting.
I Aarhus er denne container fra Altan.dk spottet. For en gangs skyld er det ikke en stor grim kasse, der skal stå i flere uger, mens der arbejdes.
Her på bloggen fik vi billederne sendt af en læser, som havde følgende kommentar:
Jeg kom lige forbi den her på Mejlgade i Aarhus, og synes egentlig den er et meget fint eksempel på guerilla marketing/street art – marketing.
En kedelig container der pludselig er et moderne kunstværk i en af Aarhus’ ældste gader – Måske firmaet formår at bringe smil på folks læber, så de ikke så nemt lader sig irritere af, at containeren fylder. Bare alle ville reklamere for sig selv på så fin og sjov en måde!
Og jeg er helt enig. Flere virksomheder burde tænke over de signaler, der sendes i påklædning, biler og hvad der ellers repræsenterer virksomheden, når den er ude.
Det glæder mig at se den slags eksempler i Danmark :) Ud over at de har fået et smil frem på folks læber, øger de også chancen for relevant trafik på deres hjemmeside – så det er jo en ’win-win’ situation.
Genialt guerilla marketing da kansas havde “modeshow” i København K.
http://adsoftheworld.com/sites/default/files/images/kansas_greycopenhagen.jpg