“øh… undskyld… du har glemt at klippe din mærkeseddel af….?”

Hvad tænker du om denne mand? Ej, hvor pinligt….Har han glemt at klippe sin mærkeseddel af?

Niks, han er en mand der forstår at netværke.

Jeg mødte ham på I-DNA messen i Aarhus, som er en iværksætterfestival. For at give sig selv opmærksomhed havde han ladet en mærkeseddel  stikke ud.

Rigtig mange mennesker kom hen og ville kommenterer den ”glemte” mærkeseddel, man da de så kom tæt på kunne man se at det var et stunt – netop for at komme i kontakt med folk!

 

Skrevet af Lise

Subziter er hverken i is eller en sodavand! Det er navnet på en virksomhed som brænder for iværksætteri og utraditionel markedsføring! Indehaver, Lise Korsgaard laver guerilla- og flash mob events, rådgiver virksomheder i at tænker utraditionel i deres markedsføring ligefra indretning og personale til annoncering og events. Lise hjælper virksomheder med deres Facebook - både med implementering, strategi og rådgiver i at bruge mediet korrekt.

Leave a Reply