I forbindelse med den nye film The Sitter, har der sneget sig lidt guerilla marketing ind. Det drejer sig om sedler, der hænger rundt om i USA og annoncerer med en babysitter. Når man ringer til det tilhørende nummer får man en telefonsvarer, hvor Jonah Hill siger:
“Hi this is Noah Griffith, if you’re calling about the babysitting job let me just say: I will toke up in your house, I’ve been known to shoplift when I’ve had too much to drink, I DON’T play games, unless you’ve got a safe word, you hear me lady, I will not clean up after myself, I will not even report on the whereabouts of your children, I will not say no in the face of danger, and I charge $18 an hour, if this sounds good, leave your information and i will probably get back to you.”
Fra holdet bag filmen lyder det, at Jonah Hill dog enkelte gange selv vil tage telefonen. Det er så spørgsmålet, om det passer, men det får sikkert et par ekstra til at ringe.
Det er en meget billig form for promovering. Her er det vigtige ikke at folk ringer til telefonsvareren, men at der skrives om det. Det får skabt en masse billig markedsføring, som helst skulle lede til en øget interesse.