Valentines Day

Foruden at være kærlighedens dag for par, er Valentines Day også en oplagt mulighed for virksomheder at få et kommercielt budskab ud til målgruppen.

Sidste år fejrede Coca Cola Valentines Day ved at opsætte en cola-automat, som var målrettet til kærestepar. For at få Cola skulle man bevise sin kærlighed ved at kysse, kramme mv.

Et dusin roser og en æske chokolade, det er efterhånden ved at være en lidt kedelig måde at vise sin kærlighed på på Valentins Day. Så måske er det på tide at opdatere den gamle tradition lidt?

Vi lever i en digital tid, hvor vi i større og større grad vænner os til at udtrykke følelser gennem tekst eller online medier. Selvom tanken bag en kærlig SMS kan være oprigtig, så er det ikke altid at den opfattes på den måde den var tiltænkt. Det bærer ikke nødvendigvis tilstrækkelig værdi, og man kan mangle et personligt element.

I forbindelse med Valentins dag, hvad er så mere personligt end at kunne dele sit hjerte med den man holder af?

Rebtel, en af de største på markedet indenfor VoIP kommunikation, valgte at de ville lave noget specielt i anledningen af den traditionsfyldte dag, og fik fremstillet en App de kalder for Re:beat.

Med den kan du optage din hjerterytme, laver en digital version af dit bankene hjerte og sende det til den du har kær.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=m3r_fRdC3y8

Glædelig Valentines Day!

Skrevet af Nadia

Jeg har mere end 4 års erfaring i mediebranchen og har en baggrund med både salg og marketing. Til dagligt arbejder jeg som Project Manager og daglig leder for Raúl&Rigel, som er en hollandsk virksomhed, der tilbyder guerilla kampagner .

Leave a Reply