God jul og godt nytår

Så er 2011 snart slut og vi håber, at du har fået noget inspiration til din forretning i årets løb.

Du ser sikkert Guerillamarketing.dk som verdens bedste blog om kreativ markedsføring (det gør vi i hvert fald), men det er ikke alt vi laver!

Vi beskæftiger os nemlig primært med at lave hjemmesider, Google Ads og Google Display annoncering, her i Beruf. Så står du og mangler en ny hjemmeside, eller noget hjælp til at tjene flere penge online, ved du nu, hvor du kan henvende dig.

Vi tager gerne et uforpligtende møde, eller samtale, hvor vi også kan give noget vejledning.

2012 for Beruf 

Vi starter det nye år med at rykke til et nyt kontor i hjertet af København. Så kig forbi til en kop kaffe, hvis du er i nabolaget! Her er vores nye adresse pr. 1. januar 2012:

Beruf
Store Kongensgade 81A, 1.
1264 København K.

Vi ser frem til det nye år, hvor du kan læse meget mere om guerilla marketing, kreative reklamer og virale tiltag. Vi satser også på et par gæsteindlæg i løbet af året, så glæd dig til endnu et spændende år på guerillamarketing.dk.

Her på falderebet vil vi gerne fremhæve et par indlæg fra årets løb:

Årets mest populære indlæg

Med omkring 1000 besøgende og over 100 Facebook likes tog indlægget “10.000 københavnere vågnede op til en parkeringsbøde” prisen som det mest besøgte i år – og med god grund! Det var et kreativt indspark fra Laura Lindahl, der faldt midt i valget. Et stunt der fik stor eksponering og mange følelser i kog. Her på bloggen fik vi et lille interview med hjernen bag + nogle fine billeder. Det var en god dag :)

Udover årets mest populære indlæg har Andreas og jeg hver valgt et favoritindlæg fra 2011, som du måske ikke har set?

Henrik:
Er du træt af kaffepletter i avisen? – Det er altid sjovt med gæstebloggere. Annoncen er sjov, relevant og dansk, hvilket jeg godt kan lide at læse om. I dette tilfælde har Hans Hansen også lavet et interview, så man får lidt ekstra indsigt.

Andreas:
ALIS stemmer på guerilla marketing – ALIS’ valgplakat kampagne var et perfekt eksempel på guerilla marketing. Ved at kombinere en sjov idé med interessen omkring den aktuelle valgkamp, skabte de stor opmærksomhed hos deres målgruppe. Vi kunne bogstaveligt se videoen blive viral, mens vi skrev indlægget.

Det var alt herfra i år. Vi ses i starten af 2012 til nye spændende indlæg her på bloggen.
God jul og godt nytår!

Skrevet af Henrik Christiansen

Henrik driver hjemmesiden du er på lige nu og har derudover en gratis hovedpinekalender, og en masse andre spændende projekter :)

1 kommentar

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *