Guerilla marketing og fodgængerfelt 101

Se dine omgivelser på en ny måde. Her er syv kreative eksempler, hvor et fodgængerfelt gøres interessant. Hvis dette blev gjort i Danmark ville det med garanti nå nyhederne. (især i disse agurketider)

Så tænk kreativt og opnå billig og interessant markedsføring!

Skrevet af Henrik Christiansen

Henrik driver hjemmesiden du er på lige nu og har derudover en gratis hovedpinekalender, og en masse andre spændende projekter :)

4 kommentarer

  1. Jeg har lige opdaget din blog. Spændende emne.

    Hvor er især den første fedt lavet. Tænker hvordan jeg kunne bruge den samme slags kreative tankegang i min egen virksomhed.

  2. Som advokat kunne det f.eks. være et særpræget visitkort. Her er et godt eksempel: http://www.illustrationmundo.com/wp/189 (som også kommer på min blog om et par dage.)

    Jeg har set du allerede har lavet et par videoer, men du kunne da også lave et par videoer med en guide, eller nogle tips, som mange ville kunne bruge.

    Jeg vil lægge hovedet lidt i blød, og så kan det være, at jeg har mere at bidrage med senere :-)

  3. Fedt visitkort! :-)

    Mener du, at guerilla marketing, forstået som provekerende og kreativ markedsføring, kun er for nogle brancher? Fx kreative i en eller anden form?

    Jeg kunne forestille mig en del spin-offs man kunne lave af de velkendte advokat-associationer. Se fx det her julekort http://bit.ly/dlmC9J

  4. Nej, slet ikke. Men jeg mener, at det er “nemt”, at komme i gang. Der er mange små initiativer, som kan føre en masse omtale med sig.

    Det behøves ikke være et kæmpe event for, at tiltrække noget opmærksomhed – slet ikke i agurketid :-)

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *