Så er vi tilbage efter en sommerpause. Ventetiden er dog ikke kun gået med ferie, men mere om det senere!
Dagens indlæg handler om Belgien, hvor man kunne vinde fodboldbilletter i forbindelse med sæsonstarten.
I stedet for at bruge traditionelle bannerreklamer på gader og stræder, faldt valget på en lidt mere utraditionel form. 16 kæmpestore fodboldtrøjer blev placeret på forskellige displays rundt om i landet. Reglerne var simple. Dem der tog en trøje, fik 5 billetter til et holds kampe, efter eget valg. Ikke dårligt! Der er tydeligvis mange undrende blikke, som det ses i videoen. En masse grobund for snak og en sjov og utraditionel måde, at markedsføre sig på.
Kampagnen blev lavet for Telenet, som har rettigheder til at vise kampene live.
http://www.youtube.com/watch?v=o0NcXLymqWc
Hvad er sommerpausen gået med?
I vores firma, Beruf, er sommeren gået med at få lavet en ny hjemmeside. Den er netop røget på nettet og du kan se den her! I den forbindelse har vi også taget fat på vores nyhedsbrev, som vi i fremtiden vil bruge mere tid på. I Beruf laver vi online markedsføring, herunder Google Ads, Youtube annoncering og Google Display. Du tilmelde dig her – så får du samtidig PDF’en 5 måder du kan måle og øge din online succes.