Utraditionel udstilling i butiksvindue

Butiksvindue

Jeg sidder som koordinator i et lille iværksætterhus i Skive. Huset åbnede i oktober 2011 og som en del af markedsføringsaktiviteterne lavede jeg dette stunt.

Jeg lånte et af de tomme butiksvinduer. Tog i genbrug og købte et gammelt skrivebord, en gammel stol , en vissen potteplante og en lampe der knap nok kunne lyse.
Satte det med spot på i butiksvinduet til Skive Open By Night med et skilt med teksten:

Her sad engang en iværksætter… Nu er han flyttet i nye inspirerende lokaler.
Du kan finde ham i Skives nye iværksætterhus SPARBANK Væksthuset.

Stuntet stod en uge og vækkede meget opsigt. Folk stoppede op og pressen skrev om det i aviserne.

Markedsføring, der vækker opsigt kan altså klares hurtigt og uden et stort budget:

Prisen for hele herligheden var kun 200 kr.

Skrevet af Lise

Subziter er hverken i is eller en sodavand! Det er navnet på en virksomhed som brænder for iværksætteri og utraditionel markedsføring! Indehaver, Lise Korsgaard laver guerilla- og flash mob events, rådgiver virksomheder i at tænker utraditionel i deres markedsføring ligefra indretning og personale til annoncering og events. Lise hjælper virksomheder med deres Facebook - både med implementering, strategi og rådgiver i at bruge mediet korrekt.

Leave a Reply