Strandvasker som markedsføring

Ok, det er ikke en rigtig strandvasker, men tæt på!

Manden der skyllede i land er LEGO-manden Ego Leonard. Faktisk er der skyllet flere i land ved Florida, Nederlandene og England. På dem var en hjemmesideadresse, så man kunne læse mere om ham.

Nu kunne man godt tro, det sker i forbindelse med åbningen af det nye LEGOLAND i Florida, men det er ikke tilfældet. Det er det nederlandske galleri St. Art, der står bag dette guerilla marketing stunt, som de bruger til at skabe dialog.

Det er ikke første gang det er lavet, men det giver noget buzz hver gang de over 2 meter høje LEGO-mænd skyller i land – og med god grund! Især når det er timet med en anden stor begivenhed der har relevans. I dette tilfælde åbningen af det nye LEGOLAND.

Skrevet af Henrik Christiansen

Henrik driver hjemmesiden du er på lige nu og har derudover en gratis hovedpinekalender, og en masse andre spændende projekter :)

2 kommentarer

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *